• http://www.avioborza.si/uploads/images/header/slide13_in.jpg
    Coris

Zakaj Coris?

  • 24 urni asistenčni center vam omogoča pogovor v slovenskem jeziku. Naši operaterji lahko neposredno ali v sodelovenju s široko razpredeno mrežo po celem svetu svetujejo, obveščajo in organizirajo vse potrebne asistenčne storitve.
  • Smo največji ponudnik zavarovanj za tujino v Sloveniji.
  • Tako zdravstveno kot Multirisk zavarovanje velja po celem svetu in ni deljeno na Evropo ter ostali svet.
  • Naša kritja so enotna za vse storitve in ne omejujejo stroškov prevoza in stroškov ostalih storitev. POZOR: V primeru težje bolezni ali poškodbe lahko prevoz v domovino stane tudi več kot 50.000€.
  • Družinsko zavarovanje lahko sklenejo starši in otroci do 26. leta starosti.
  • Stroške, ki ste jih v tujini sami poravnali, vam povrnemo v treh delovnih dneh.
  • V tujino se lahko odpravite brez zavarovalne police. » Stroške nujnih telefonskih klicev na našo 24-urno telefonsko številko povrnemo.
  • Zgornje starostne omejitve za sklenitev zavarovanja ni.*
  • Brez doplačil za področje celotnega sveta zavarujemo tudi tuje državljane.

Zdravstveno zavarovanje v tujini z asistenco CORIS

V tujino potujemo vse pogosteje, tako poslovno kot zasebno. Stroški zdravljenja so v tujini lahko zelo visoki, zato je pomembno, da že pred potovanjem v tujino poskrbimo za sklenitev Zdravstvenega zavarovanja v tujini z asistenco CORIS, ki nam bo nudilo ustrezno finančno varnost in pomoč v primeru nezgode ali bolezni v tujini.

Kaj krije zavarovanje?

Zdravstveno zavarovanje v tujini z Asistenčno družbo Assistance CORIS d.o.o. krije nujne stroške, ki nastanejo kot posledica bolezni ali nezgode. Zavarovanje velja v vseh državah sveta. Poleg finančne varnosti vam v okviru dogovorjene zavarovalne vsote za kritje stroškov nujnega zdravljenja in stroškov prevoza do višine dogovorjene zavarovalne vsote zagotavlja tudi 24-urno asistenco v slovenskem jeziku, vse dni v letu. Zavarovanje nudi organizacijo medicinske pomoči in kritje nujnih stroškov:
  • medicinske oskrbe, obiska zdravnika,
  • nakupa zdravil in zdravniških pripomočkov,
  • prevoza do najbližje bolnišnice ali klinike in nazaj,
  • zdravljenja v bolnišnici ali kliniki,
  • prevoza v domovino do višine dogovorjene zavarovalne vsote,
  • prevoza posmrtnih ostankov v domovino zavarovanca,
  • stroškov prevoza in bivanja za osebo, ki ostane v spremstvu zavarovanca,
  • prevoza družinskega člana,
  • nujnih zobozdravstvenih storitev do vrednosti 100 EUR, 200 EUR oziroma 300 EUR (odvisno od izbrane višine zavarovalnega kritja),
  • spremstva otroka do 18. leta starosti.

Kdo se lahko zavaruje?

Zavarujejo se lahko vsi, ki potujejo v tujino kot turisti, popotniki, izletniki, poslovneži, delavci ali študentje/dijaki za čas študija. Zavarujejo se lahko zdrave osebe do dopolnjenega 75. leta starosti. Ob doplačilu na premijo se lahko zavarujejo tudi osebe starejše od 75 let. Za osebe:
  • od 75. do 85. leta starosti se obračuna 50% doplačilo na premijo,
  • nad 85 let se obračuna 100% doplačilo na premijo.

Zavarujejo se lahko tudi tujci, ki potujejo po Sloveniji oziroma bivajo in delajo v Sloveniji do 90 dni.

Zavarovalno kritje

Izbirate lahko med tremi zavarovalnimi vsotami:
  • zavarovalno kritje 25.000 EUR
  • zavarovalno kritje 50.000 EUR
  • zavarovalno kritje 100.000 EUR

Stroški, do katerih je upravičen zavarovanec, so kriti v celoti, ne glede na razliko v ceni zdravstvenih storitev v Sloveniji in državi, v kateri poteka zdravljenje.

Oblika zavarovanja in višina zavarovalne premije

Zdravstveno zavarovanjem v tujini z asistenco vam zagotavlja varno bivanje v tujini. Glede na dolžino potovanja, se lahko odločate za naslednje oblike zavarovanja:
- neprekinjeni termini potovanja od 1 dneva do enega leta, oziroma
- za celoletno zavarovanje z večkratnimi potovanji v tujino, s tem, da posamezno zadrževanje v tujini ne traja več kot 90 dni.
Premija je odvisna od izbranega zavarovalnega kritja (osnovno, dvojno, trojno), trajanja potovanja, vrste sklenitve (posamezno, družinsko ali skupinsko) in morebitnega rekreativnega oziroma aktivnega športnega udejstvovanja (določi se pribitek na premijo). Po ceniku za posameznika se lahko zavarujejo tudi poslovneži.

- Celoletno družinsko zavarovanje (večkratna potovanja do 90 dni, v enem letu)
*Pri družinskem zavarovanju so zavarovanci osebe, ki so navedene na polici in živijo v skupnem gospodinjstvu ter so med seboj v družinskem razmerju: zakonec ali partner iz druge pravno priznane skupnosti in njihovi otroci, pastorki ali posvojenci do 26. leta starosti.

Pri celoletnem družinskem zavarovanju, polica velja za vse družinske člane, vsak član lahko potuje tudi posamezno. Zavarovanje velja za neomejeno število odhodov v tujino v enem zavarovalnem letu s pogojem, da posamezno zadržavanje v tujini ne sme trajati več kot 90 dni.

- Celoletno posamezno zavarovanje (večkratna potovanja do 90 dni, v enem letu)
Zavarovanje je namenjeno posameznikom, ki odhajajo v tujino večkrat na leto, ko posamezno zadrževanje v tujini ne traja več kot 90 dni. Zavarovanje je namenjeno tudi poslovnežem, za pogoste službene poti v tujino in družinskim članom poslovnežev.

- Zavarovanje dijakov in študentov za čas študija v tujini

Zavarovanje je namenjeno študentom in dijakom, ki študirajo v tujini. Zavarovanje je možno skleniti za obdobje od 90 dni do enega leta. Za sklenitev tovrstnega zavarovanja je potrebno poleg osnovnih podatkov predložiti tudi potrdilo o vpisu, ki je izdano s strani tuje univerze, fakultete ali šole. Ob ustreznem dokazilu se dijakom in študentom odobri izredni popust v višini 10% in sicer samo pri trajanju zavarovanja: do 90 dni, do 180 dni in 1 leto.

- Zavarovanje delavcev

Zavarovanje je namenjeno podjetjem, ki želijo zavarovati svoje delavce za čas dela in bivanja v tujini. Zavarovanje je možno skleniti za celoletno bivanje v tujini ali za večkratne odhode v tujino v enem letu s tem, da posamezno zadrževanje v tujini ne traja več kot 90 dni. Zavarovanje lahko sklenete individualno za enega delavca ali skupinsko (2 in več oseb).

- Zavarovanje za tujce

Zavarovanje za tujce je namenjeno osebam, ki v Slovenijo prihajajo iz drugih držav. Zavarujejo se lahko za bivanje (v primeru, da prihajajo na obisk) ali za bivanje in delo (v primeru, da prihajajo zaradi zaposlitve). Zavarovanje velja v Sloveniji in državah, ki mejijo na Slovenijo, če le-ta ni država stalnega prebivališča zavarovanca.

Posebnost

• Zavarovanje je potrebno skleniti v času, ko se zavarovanec nahaja v Republiki Sloveniji. Če se ob sklenitvi zavarovanec nahaja v tujini, zavarovalno kritje prične veljati šele po preteku 5 dni od dneva sklenitve zavarovanja.

• Obnovitev zavarovanja v tujini. Zavarovanje je možno obnoviti najkasneje 5 dni pred iztekom tekočega zavarovalnega obdobja. Če se zavarovanje obnovi po izteku omenjenega roka, v prvih 5 dnevih obnovljenega zavarovanja ni zavarovalnega kritja za primer bolezni (karenca). Karenca se ne upošteva, če se zavarovanec ob obnovitvi nahaja v Republiki Sloveniji..

Kako ravnati v primeru bolezni ali poškodbe?

V nadaljevanju podajamo nekaj osnovnih informacij, kaj storiti, ko se v tujini poškodujete ali zbolite.

V primeru nižjih stroškov svetujemo, da račune plačate, jih shranite in se ob vrnitvi v domovino obrnete na nas za povračilo stroškov. Višina zneska ni določena in je prepuščena posamezniku. Nekdo bo plačal 50€, drugi 200€, spet tretji tudi več. Pomembno je, da shranite vse originalne račune, izvide ter diagnoze, ki jih prejmete od zdravnika. Tako bo najhitreje.

V nasprotnem primeru, ko ne veste, kje je zdravnik, nimate prevoza do zdravnika, potrebujete zgolj informacije, so stroški višji, ste hospitalizirani ali enostavno ne želite plačevati niti nižjih zneskov, v takšnih primerih nas čimprej pokličite na telefon +386 1 519 20 20. Povejte, kje ste, kakšne težave imate ter kakšno pomoč potrebujete. Mi se povežemo s CORIS predstavništvom v državi, kjer se nahajate ali stopimo v direktni kontakt z bolnico, da zadeve stečejo (naročimo vas pri zdravniku, organiziramo urgentni ali taksi prevoz, direktno krijemo stroške in po potrebi organiziramo povratek nazaj v domovino). Ker gre v takšnih primerih vendarle za določen postopek, je nasvet, da manjše zneske poravnate sami, da ne bi zaradi stroška 50€ čakali 1 uro (primer).

Pri kraji/izgubi/zamudi prtljage, zamudi/preklicu leta je pomembno, da o dogodku čimprej, najkasneje v roku 24 ur, obvestite lokalne oblasti (policijsko postajo, letalskega/linijskega prevoznika, …) in pridobite uradno potrdilo/zapisnik o dogodku – sama odškodnina se rešuje naknadno, po povratku v domovino in ob predložitvi celotne dokumentacije, vključno z originalnimi računi, ki so predmet povračila (račun za hotel, taksi, hrano in pijačo, nujna nadomestitev oblačil, zdravila, kozmetika za osebno higieno, …).

Ko gre za pravne postopke (civilna odgovornost, pravna pomoč, varščina) je pomembno predvsem, da sami na lastno pest ne priznate/podpišete nobene odgovornosti. Le-ta se rešuje/ugotavlja naknadno po pridobitvi celotne dokumentacije vezane na posamezen dogodek.

Stroške nujnih telefonskih klicev na številko +386 1 519 20 20 vam (na podlagi izpiska vašega operaterja) povrnemo, zato lahko kličete tudi iz mobilnega telefona. Naredite lahko tudi »collect call«, klic na naše stroške.

Nazaj na informacije